irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Trött

Kategori: Trams

Gick upp sju i söndags, var vaken 17-18 timmar igår (upp typ sex, ner typ 23-24), och upp sju idag. Inte konstigt att jag är trött? Jag ska nog somna. Någon gång. Ska bara laga mat, äta, plugga lite till, gå på promenad, klappa lilla V, duscha och stirra tomt på TV:n. sen tror jag att jag nöjer mig. Jag kommer nog inte kunna rapportera om hur allt detta har gått (som att det skulle vara intressant i vilket fall) för jag är osäker på om ett: jag överhuvudet taget kommer kunna genomföra det, två: kommer komma ihåg det eftersom jag lever lite i ett trött dis, tre: även om jag lyckas ta mig till datorn skulle det vara ett mirakel om jag lyckades träffa rätt tangenter. Jag antar att ni anar hur det skulle kunna se ut. Bäst att ta tag i sakerna så att jag kan få sova snart. Om jag inte har återkommit innan imorgon kväll har jag stupat någonstans. Då kan det vara bra att leta. För min skull alltså. Tack på förhand.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: