irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Tjugotvåtvugotvå

Kategori: Trams

Godkväll på er alla. Nu har jag gjort allt jag orkar med idag. Var ute på en kvällspromenad efter att ha sagt godnatt till lilla V. Det var mörkt. Men oj vilken stjärnhimmel det var! fantastiskt fint må jag säga! Stod på en vändplan där inga träd skymde och bara stitrrade upp. Tålls att uppleva igen. Jag vet inte hur det kommer att gå med springningen på söndag. Jag sa ju att jag skulle springa då, men benen... det är lite hårt i backen nu. Tänkte att jag ska springa på något fält imorgon om jag orkar. Men det får vi se om jag gör. Har en del att skriva också. Så kan det vara. I vilket fall hade jag på mig stegräknaren: 4 814 steg. På promenaden alltså. Jag räknar inte hela dagen. Jag är väl ingen jävla mes heller.

Jag är helt tom i huvudet. Tom. Som värsta ekot därinne typ. Så allt känns som vanligt med andra ord. Nu ska jag se om jag kan få mitt hår att torka och sedan bege mig till sängs. Det svider minnsann lite bakom ögonen. Bäst att göra något åt saken. Måste borsta tänderna med kom jag på. Bara att ta tag i det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: