irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Typ åtta

Kategori: Trams

Trött. Har precis skjutsat iväg mamma till bussen. Trodde att jag skulle behöva köra in henne hela vägen till staden, men hittade en buss som passade bra. Det var ju tur. För övriga trafikanter. Nu ska jag ta och tyyyyyp... plugga. Matematik kan det ju aldrig bli för mycket av, eller hur?

Undrar hur fan jag kan vara så jävla trött.. Har bara haft en lektion idag och hade dessutom sovmorgon. Den kan jag ju tänka på imorgon när jag ska skutta upp. Då blir jag säkerligen på ett härligt humör, tror ni inte? Nej, men det blir till att gå och lägga sig tidigt ikväll. På riktigt denna gång. Jag lovar. ..aaaatt jag ska försöka.

Jag skulle lugnt kunna gå och lägga mig nu och sova som ett barn i en trehundrasextio timmar. Och drömma om trehundrasextio grader. Men dessvärre tror jag inte att det hjälper att drömma om det. Har en känsla av att jag måsta räkna på det. I vaket tillstånd. Det är ju synd. Jobbigt i alla fall. Bäst att ta tag i det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: