irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Puh!

Kategori: Trams

Dagen: Gick upp till havremopparna och gav frukost innan jag gav mig själv. Och sedan då? Jag har pluggat. Och tro det eller ej, men jag har verkligen pluggat. Nu är jag klar. Med inlämningsuppgifterna i alla fall. Det är fruktansvärt skönt. Nu är det bara allt annat kvar. Matte kan man ju alltid plugga, och sedan har jag fler saker att ta tag i. Ringa måste jag göra. Måste. Och ta hand om lilla V och den andra. Och laga mat.

Outfit: Fleecetröja i härligt marinblå färg, ljusa jeans och vinröda strumpor.

Kändiskoll: Anna Ankas tidningsartikel var inte på riktigt typ. Det var satir. Problemet är att om man gör satir så är man ju på något sätt emot det man gör satir om. Anka är hemmafru. Det är inte satir.

Tips: Håll hårt i hatten.


Nu en sak i taget. Vi börjar med maten. Äta bör man.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: