irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Ojdå

Kategori: Trams

Dagen: Har sådan jävla otur. Jämt. Sa igår att jag skulle börja ägna mig åt konstsim. Ska nog köra på det ändå. Dethär går ju åt helvete! Så jävla osmidigt! Det är inte så farligt egentligen, bara typiskt att det skulle hända just nu. Jaja, ces't la vie.

Outfit: Gråa byxor, blå tröja med tryck och målarfärg på och svarta strumpor.

Kändiskoll: Oj. Jag har inte lyssnat någonting på radio idag slog det mig nu. Märkligt. Inte att det slog mig utan att jag inte har gjort det. Lyssnat. På radio. Vad mycket det finns att misstolka. Och när vi ändå är där kan jag ju säga att jag inte slog mig. Utan att jag kom att tänka på att jag inte lyssnat på radio. Det där var jobbigt för min hjärna.

Tips: Om du vill ha en hobby, samla på frimärken. Eller lägg pussel.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: