irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Och så

Kategori: Trams

Dagen: Morgonen ungefär som vanligt, hade en lektion satt sedan på biblioteket för att hjälpa en vän i matteskogen (vi ägnade oss flitigt åt matte, bara matte och inget annat), åt med henne och åkte hem. Gav katterna mat. Letat efter ett papper i pappersinsamlingen och det är inte lätt, för jag vet inte riktigt hur det ska se ut.. Syrran ringde och störde mig i letandet, så har även pratat med henne och proppat i mig några mackor.

Outfit: Vit stor skjorta, jeans och ett läderarmand. Inga strumpor. det var ju tur, för det börjar bli lite pinsamt att vara tvungen att erkänna att jag använder samma strumpor i ungefär tretton månader.

Kändiskoll: Nej.

Tips: Klipp gräset hemma hos mig. Snälla!?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: