irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Och så

Kategori: Trams

Dagen: Upp vid sju som vanligt och det där. Fick skjuts av brorsan och svägerskan in till stan, lunchade, blev förståndigare, åkte hem. Hemma åt jag och fick sen sjukt ont i magen. Har fått det förut, och det har någonting med matklockan att göra tror jag. Inte bekvämt. Hur som helst tog jag en promenad för att röra lite på den (magen). Och nu är det bättre. Den kanske var tjurig för att den var smutsig. Har duschat med, så det kan ju vara därför den är snäll nu.

Outfit: Lika het som igår. Vit t-shirt med något slags tryck på, svarta underbyxor och ljusblå handduk på huvudet.

Kändiskoll: Det tror jag säkert.

Tips: tänk positivt. Jag lovar, det går mycket enklare. Men ni får stå ut med att er omgivning hatar er. Kom igen då så kan vi bilda klubb.



Och vet ni vad jag ska göra nu? Sova! Tidigt? Ja! Men jag är helt slut. Det blir till att plugga imorgon. Imorgon ja, halv studiedag (förmiddagen), så jag skulle inte ha några lektioner. Men min kära mattelärare bestämde att vi skulle köra ändå. Tack. Man jag tycker i och för sig inte att det är så jobbigt, bara en lektion, och jag sitter inte hemma och ruttnar bort. Eller, det har jag ju redan gjort, men det lilla som fortfarande är färskt menar jag. Och så bli jag ännu lite klokare. Och det är ju kul.

Kommentarer

  • jagärnogvärldensbästaochsnyggastemänniska säger:

    Din blogg handlar ungefär om att du går och fikar och åker hem igen va?

    2009-09-21 | 23:30:05
  • JAG är fan så mycket snyggare säger:

    JA!

    Eller vänta... vem har sagt något om fika? Ett fullt så meningsfullt liv har jag inte. Kom inte här och försök.

    Annars handlar ju andra bloggar om folk som står på toaletten, drar sig i håret och säger mm... i två minuter. Borde kanske börja videoblogga.. Kan ju visa mina turer i skogen! DET skulle vara bra blogg det! JA!

    2009-09-22 | 13:18:41
    Bloggadress: http://irtsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: