irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Nioövernio

Kategori: Trams

Godkväll.

Bra sak ett: Ledig fredagar.
Bra sak två: Heroes har dragit igång.
Bra sak tre: Trevliga människor.
Bra sak fyra: Avatar har dragit igång.
Bra sak fem: Det går bra nu, kompis det går bra nu.

Dålig sak ett: Jag missade första avsnittet av Heroes, och eftersom det var ett tag sedan förra säsongen gick känner jag mig lost. Inte Lost. Den serien är ganska lost. Numera.
Dålig sak två: Jälva förbannat jobbiga människa. Sluta ställa till saker! Gräv in ditt huvud i röven. Det är nog det ända stället som skulle stå ut med det. Men jag tvivlar. Så spräng dig själv i luften. Tack.

Jag har visst prov på tisdag. Men det är i matte, så det kommer säkert (?) gå bra. Bäst att ägna morgondagen åt att plugga i alla fall. Så att det inte blir slumpen som avgör. Jag är en sån mes. Som safe-ar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: