irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Nattning

Kategori: Trams

Har sett inspelade avsnitt av heroes. Kände att jag var lite väl uppe i varv, men sjönk ihop i både kropp och sinne när jag satte mig här. Sovdags, helt klart.
   Föresten är datorn sådär konstig igen. men nu är jag lugn. den behöver nog bara vila lite. Som jag. Jag fungerar inte heller som jag borde eftersom jag har varit uppe den tidig morgon. Och ska dessutom upp vid sex imorgon. Ska ut på äventyr med lilla Vilda och far. Bara det inte blir alltför spännande. Lagom nivå. Och helst inte det ens en gång. Hoppas det blir riktigt tråkigt. Och att jag kan få till ett puh igen. Vore skönt. (Om ni inte förstår, vänligen läs inlägget vanliga)

Oj. Prosit.

Nu ska ja "så ska det låta" heter det ja! Funderade på det. Okej, jag börjar om. Nu ska jag gå och lägga mig. Sluta skriva strunt. Helt ointressant strunt dessutom. Skulle ju kunna förklara varför jag började tänka på "så ska det låta" men för det första skulle det vara skittråkigt, för det andra skulle ingen förstå och för det tredje har jag ingen lust. Kanske skulle gjort det i alla fall så att ni sluppit detta istället. Man lär av sina misstag. Bättre nästa gång.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: