irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Kvällning

Kategori: Trams

Sitter och borstar mina tänder med en handduk på huvudet. Har klivit ut ur duschen så bör väl vara någotsånär ren. Hoppas på det i alla fall. Annars var det slöseri med tid.

Var ute och gick i rask takt. Har lagt upp ett mål, att om två veckor så ska jag springa hela sträckan jag gick. Vet inte hur långt det var eller hur långt tid det tog, så om det är bra eller dåligt är det ingen som vet. Skulle kunna göra det nu, men inte utan att få ont i varenda hörn i hela kroppen. Typ håll och benproblem. Och möjligt att jag skulle falla ihop och vara tvungen att ta några tupplurer.
   När jag var ute stötte jag på en maskin. En maskin som man sladdar vägen med. Så nu kan man kanske cykla nerför backen utan att tappa alla tänder. Förhoppningsvis.


Om det är någon som kan förklara för en idiot hur man beter sig vettigt så kan ni ringa ett nummer. Jag kan det inte i huvudet, men det börjar på 07 och så fortsätter det med åtta siffror. Kanske någon kan få in något? Men väggen in till hjärnan är oerhört tjock.
   Jävla pucko. Är för trött just nu dock. Orkar inte vara förbannad längre.
   Svenska ord som skulle behöva bankas in: kompromissa, förnuft, vett och en jävla massa andra som jag bara inte kan finna. Tydligen skulle min hjärna också behöva få några fler ord inbankade i sig. Kan vara någon som försöker. Kanske därför jag har ont i huvudet så ofta. Eller också kan det vara för att jag inte kan se mer än två meter framför mig. Kan vara jobbigt för ögonen. Kan.

Nu drar det iväg igen. Fan. Borde ta bort handduken från huvudet och se hur mycket jag har till imorgon. Och ta tag i sånt som jag borde tagit tag i för några timmar sen. Min morgon. Alltså den morgonen som kommer imorgon. Hoppas allt är solklart. Skulle verkligen vara en katastrof annars. Oj. Jag vet hur man ordbajsar.

Nu ska jag ta och bajsa mig själv i säng. Eller usch. Nej.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: