irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

KBFA!!!

Kategori: Trams

Alltså seriöst! Vad fan är det som har hänt? Det är som att datorjäveln har formaterat om sig själv! Här tänkte jag gå in o skriva om allt det vanliga, dagen, outfit etc, och så möts jag av grundskrivbordsunderlägget, och mina mappar är borta! Jag har sökt efter dem, men de finns inte! Detta är verkligen iiiiiiiiiinte bra!!! Det är till och med så iiiiiinte bra att jag använder mig av flera vokaler vilket jag sa att jag inte skulle! Faaaaan!

Jag som skulle berätta saker. Inte för att det var så viktigt. Som vanligt, men hellre att jag skulle vara lika meningslös som alltid än att få rapportera om en dator som slängde ut all annan meningslös skit! det här är riiiiiiiktigt illa! Se! Nu använder jag mig av många vokaler igen! Jag är upprörd! Jag hade bilder på Moa! Mest panik över det, men även massvis med andra bilder, och filmer som jag skulle skicka iväg till en kompis som jag tagit bort från kameran! Helvete!

...lugna ner mig nu... de bara måste vara här någonstans... måste..
KBFA!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: