irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Jävlarvadsent

Kategori: Trams

Jag är fruktansvärt lättroad. sitter och spelar ett simpelt spel på facebook och har ingen aning om vilken timme jag är inne på. Om ni inte kan tyda vad jag skriver nu, och tycker att jag skriver osamanhängande eller hoppar fram och tillbaka, kan det bero på att jag är ännu mer fruktansvärt trött än jag är fruktansvärt lättroad. Och alla som känner mig och vet hur lättroad jag är... ja. Ni förstår. Det är riktigt illa. Jag har varit trött sen klockan någongånginnan ett. Det var grannens fel. Vi åkte samma buss hem, och han bad mig väcka honom om han inte hade vaknat när det var dags att gå av. Hade ju kunnat sova ändå, skulle ju gjort det om jag åkt utan sällskap. Men det gjorde jag in... men det gjorde jag ju. För jag somnade kanske tio min innan vi skulle av. Jag är så fantastiskt smidig.
   Men nu ska jag släpa mig själv till sängs. Det blir såhär när man vänder på dygnet och går och lägger sig och går upp tidigt, så jag får skylla mig själv. För att jag är så trött nu menar jag.

Jag har ingen aning om vad jag skrivit. Eller en vag. Men det är bäst att sluta innan det blir någonting jag ångrar.

Gonatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: