irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Hemma

Kategori: Trams

Dagen: Låg och drömde att jag matade katterna i morse. Ni vet när man är lite.. inte helt i sina sinnes fulla bruk på morgonen? När larmet gick på 06:20 undrade jag om jag hade missat någon katt eftersom jag väcktes mitt i natten. Så smart var jag.
Det var kallt i morse. Men fint. Frost i gräset, blå himmel, färgade träd och dimma. Så småningom dök solen upp också. Som om jag brydde mig. Jag koncentrerade mig mer på att sätta den ena foten framför den andra.
Var på en värdelös lektion och tog mig hem igen, åt med mor som är hemkommen och sitter nu och bläddrar i tidningen, dricker te och äter en banankakebit med choklad i. Funkar.

Outfit: Svarta byxor, blå tröja och svarta strumpor.

Kändiskoll: Britney Spears köpte godis till sina söner för 20 000. 20 000 vad? Jag fick göra lite research för att ta reda på det. Kronor. Det var ju tur. Det var 3 000 dollar. Inte illa pinkat i alla fall.

Tips: Fika.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: