irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Håhå och jaja

Kategori: Trams

Ok. Jag har ett litet problem. Seriöst. Ska göra projektarbete, men har ingen jävla aning om vad man kan välja för ämne. Jag har varit ute och flutit runt i mina tankar (vilka i och för sig inte är så många, och de är framförallt inte smarta) men har såklart inte kommit på någonting. Surt. Än en gång: jag är så körd. Hahaha.

Nu slarvar jag visst. Måste ju berätta om mina spännande späckfulla dagar, outfits och annat viktigt. Ok. Då kör vi.

Dagen: Upp och frullerade lilla V och hennes vänner som vanligt, åkte, blev inte så mycket smartare (min mattelärare hade fått sitt straff för att ha tagit studiedagen ifrån mig och de andra hårt kämpande eleverna. Han hade vurpat på en cykel och fått åka in till sjukhuset och sy lite. Hoppas att bedövningen hade börjat ta. Annars gör det ont. Jag vet. Tyckte hur som synd om honom. Aj), kom hem (genom regn). Är fortfarande kall.

Outfit: Tröja och byxor. Hur förvånande det än kan låta. Strumpor med.

Kändiskoll: Basehunter är i Sverige efter några år i England.

Tips: Ta på en jacka.


Det var det. Oj. Jag har visst lite huvudvärk. Det är säkert Gud som straffar mig för att jag inte pluggar flitigt. Eller tar tag i en del saker jag måste ta tag i. Typ ringa till min chef. I alla fall snart är hon min chef. Måste prata om lilla V bland annat. Ska börja jobba första oktober. Och så måste jag vara på brorsan om lägenheten. På, på, på.
Bäst att ta tag i saker, om det inte handlar om plugg hanlar det om annat. Är sugen på att sy och snickra. Och åka till månen. Inget går som jag vill. Det gör mig sur. Kan vara för att jag är en lat och förslappad ungdom. Nu ska jag ambitiösera mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: