irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Godmorgon!

Kategori: Trams

Ny dag, nya tag! Positivitet i överflöd! Såklart!

Ok. Ni får skjuta mig nu om ni vill.

Har varit vaken i några timmar, frullerat lilla V och de övriga och sedan även mig själv. Tänkte att jag skulle... kanske plugga lite? Eeh.. typ. Snart. Jag lovar. He.. he..

Helgen har annars varit trevlig. Fullt med folk har det varit här, päronen (as always), brorsan, syrran, svägerskan och svågern. Det är grejer det. Och mycket mat. Det brukar bli så när det är födelsedagsmiddag. Och på tal om födelsadagsmiddag: GRATTIS syrran!
Inte för att du läser det här, jag säljer ju min själ för bövulen. Det är så sant. Gratis är det också. Ja, vad annars? Som om någon skulle vilja betala för min själ. Skulle inte tro det va.

Ojdå. Plugga var det. Eh, va fan, jag har ju studiedag imorgon. Meeen det ska förstås in idag, eller snarare förra veckan. Petitesser.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: