irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

God Förmiddag

Kategori: Trams

Frångår mina principer och tar dagens vanliga senare. Denna har ju bara börjat. Ju.

Ojojoj vad skönt det var att få sova ut i morse. Kunde behövas. Igår var jag så trött att jag inte orkade gå och lägga mig. Ni vet när man bara fastnar i allt man gör för att man inte orkar göra något annat? Jag orkade knappt stänga ögonen, så det sved i globerna på mig.

Idag ska jag nog plugga. Och städa. Och mecka med gräsklipparen för att kunna klippa gräs. Och så. Borde ge mig ut och röra på mig om jag ska klara av att springa den där sträckan. Känner dessvärre att benen börjar göra lite ont igen. Funderar på om jag ska såga av mig dem och byta ut dem mot träben. Det skulle vara snyggt. Eller också sa kan jag ta det lugnt och gå länge eller så. Så slipper jag träben. Men och andra sidan så skulle jag då kunna skriva om hur mitt liv skulle se ut med träben. Då skulle ju denna blogg få meningsfullt innehåll. Och det vill jag ju inte riskera ju. Så det är ju bäst att jag tar det lugnt ju. Det var ju störande. Bäst att sluta innan det blir värre.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: