irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

För sent, för trött

Kategori: Trams

Oj vad jag är trött. Har varit vaken sedan klockan sex (jag tänker inta vara så ärlig och rätta mig, jag vill gärna överdriva nu när jag är så här himla trött, ok?) och ska upp tidigt imorgon med.
   En dag då jag gjort saker. Om jag inte sprungit fram och tillbaka i en lång gång har jag matematikat mig. Och nu snurrar det runt siffror och sinus och cosinus och tangens och trianglar och 180º och saker. Förstår inte hur min hjärna pallar. Tycker att jag har svårt att få ihop saker utan att gå runt att fundera på matematiska problem. Bara att ha en hjärna brukar innebära tankeproblem. Hoppas att hjärnan håller ordning på saker. Annars kastar jag ut den. Skulle nog klara mig bättre utan. Troligtvis. Men nu är den där och det är inte så mycket att göra åt saken. Brukar undvika smärta. Det känns som en bra grej liksom.

Nu ska jag gå och lägga mig så att det snart blir morgon och sådär härligt att gå upp som det alltid är när man variFAAAAAAAAAAAAAAAN!!!! Jag glömde bort Heroes! Jävla klantarsel. Fan. Jag som har svårt att hänga med som det är med min hjärna. Inte för att jag tycker att det är så bra längre. Men jag tittar på grund av tradition. Typ.  Nu tappade jag tråden. Det kanske var tur. Synd för er att jag har skrivit ner den och kan återta den. Men det skitar jag i idag. För jag orkar inte. Tur för er.

Oj. Jag måste duscha med. HAHAHA! Jag är så jävla puckad! Jag kommer aldrig orka gå ipp imorgon! Och än mindre räkna. Jag är så jävla körd. Hahaha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: