irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Fan

Kategori: Trams

Det här går ut helvete. Alltså på riktigt. Jag borde ha lärt mig av mina misstag kan man tycka, men jag är tydligen inte särskilt läraktig. Det suger. Jag måste verkligen ta tag i det. Verkligen. Varför ska det vara så förbannat svårt? Just nu hatar jag mig själv. Att jag ska vara så förbannat lat, jobbig och förbannat dum. Det är lite jobbigt. Det kan jag lova.

Usch.

Imorgon blir det ny dag, nya tag. Inget jävla trams. Raka rör. Inga snepassningar. Jag ska vässa alla knivar, tända lampan, trycka ner alla indianer i kanoten, ta in alla hästar i stallet, dämpa ekot och vara hemma. Det sistnämnda möjligtvis i dubbel bemärkelse. Men det får vi se. Oj. Nu ska jag nog ta tag i i alla fall en sak. Medicinera lilla V. Dags för det. Kan man säga. Hon kanske kan ge mig några råd? "Ät havre så blir du pigg och glad!" kanske. Hm.. kan vara värt ett försök.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: