irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Dagens

Kategori: Trams

Okej, here we go again.

Dagen: Lite irriterad över att inte får någonting tillbaka när man själv brukar ställa upp, tagit hand om lilla Vilda som tyvärr inte kändes så fräsch som jag hoppats. Städat och fått besök av bror, svägerskan och päronens gamla vänner från Stockholm (observera att jag menade att de är gamla vänner, inte att vännerna är gamla. Även om sådant är fallet. De är iaf över 50. Gammalt.) Ätit och duschat. Jag är så fräsch. Mycket fräschare än Vilda.

Outfit: Olika. Bytte om efter duschen. Sitter nu i gröna sådana där vävda byxor och en mörkgrå/grå randig tröja. Som jag har lagat i armhålan eftersom syrran tog sönder den för några år sedan. Samma strumpor som igår. De är fortfarande fina, men börjar kanske bli en aning smutsiga. Kanske skulle byta... hm...

Kändiskoll: ...jaaaaaaaaaaaa..... klart jag har..

Tips: Knarka inte så mycket.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: