irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Check

Kategori: Trams

Dagen: Gick upp lite senare än.. jag borde, men kom upp i alla fall, tog en promenad på morgonen och fotograferade lite på den morgontrötta hösten. Typ. Sen jobbade jag lite på ett staket, jobbade lite på syrrans present (lakan som jag tryckte händer i överkanten och fötter i nederkanten på, värsta bra idén), seen.. ööh... har jag lagat mat och ätitätitätit. Alltså, herrejävlar. Snacka om att tänja ut magen. Puh! Sen har internet krånglat, så jag har bara fem minuter på mig att skriva dehär, annars blir det ju på fel dag, och så kan vi ju inte ha det.

Outfit: Grå tröja, jeans som brukar sitta halvslappt och randiga strumpor. Fint.

Kändiskoll: Hinner inte tänka ut allt skvaller jag vet och sedan skriva ner det. Det är helt enkelt för mycket. Det är inte lätt för mig att ha koll på allt hela tiden.

Tips: Ät inte riktigt såhär mycket. Behärska er. Men njut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: