irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Åter

Kategori: Trams

Dagen: Sov kanska lite väl länge men eftersom jag är snabb som blixten var det inga problem. Har känt mig både smart och dum. En dum sak var att jag tänkte fel. Men det är väl oftast det som menas med att vara dum. Jag gick till fel busshållplats. Men återigen, eftersom jag är snabb som blixten var det inga problem. Nu är jag hemma och är hungrig. Ska göra något åt saken. De luddiga är också hungriga. Bäst att fixa det.

Outfit: Vit topp med många små fåglar, blå tröja med kortare ärmar, svarta byxor och strumpor.

Kändiskoll: Någon har ett sommarhus i Finspång. Eller om det var utanför.

Tips: Lata er. Det har ni säkert förtjänat.


Just det. Jag har ont i hela kroppen efter gårdagens squash. Men det känns bara bra. Måste träna för att kunna springa den där sträckan också. ..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: