irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Alldeles strax ett

Kategori: Trams

Dagen: Klart att jag var pigg och skuttade upp ur sängen i morse eftersom jag var så duktig och har så mycket självdiciplin att jag gick och lade mig tidigt igår. Eller hur var det nu..? Okej, ärlighet varar längst. Om vi börjar i den här änden: igår? Det kanske inte var igår. Det kan vara så att det hade hunnit bli idag innan jag trillade ner i sängen och drog täcket över mig. Men; är det verkligen så noga? Det svider i mina ögon. Jag måste sova mer. vet ni vad det värsta av allt är? Att jag bara har mig själv att skylla. Jag kan inte skylla på varken Heroes eller matteboken. Fan.
Annars är det väl.. jodå. Stressad. Vill att det ska gå två veckor så allt har laggt sig. Och jag har fått rytm igen. Kanske tar kortare tid. Eller längre. Längtar hur som efter rytm.

Outfit: Bytte ut de ljusa jeansen till de snygga röda pyjamasbyxorna som syrran är så avundsjuk på mig för och drog över klassikern (marinblå fleecetröja). Jag frös. Det är för fan skitkallt idag.

Kändiskoll: Ulf Larsson blev 53 år.

Tips: Mössa, halsduk, vantar och bävernylonsoverall är nog ett måste för att överleva kylan. Eller bara att sätta på sig jackan. Valet är mitt. Och ert.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: