irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

There and back again

Kategori: Trams

Jaha ja. Då sitter man här igen. Med sitt te. Och skriver en massa skit. Allt som vanligt med andra ord. Och ni behöver inte vara oroliga; för, ja, jag är trött.

Det var fler folk i Stockholm än vad det är här i byn. Något fler. Men mysigt. Händer liksom lite mer. Hur konstigt det än kan låta.
Mest var jag ute hos mormor och gjorde.... typ åt. Och andra mycket nyttiga saker. Var och tittade på Puntila/Matti på Stockholms stadsteater igår kväll. Men ett litet missförstånd gjorde att vi blev lite sena.. Den började inte klockan 19:00 utan klockan 18:00. Upps. Men, c'est la vie. Det var bra det vi såg i alla fall. Dan Ekborg och Fares Fares hade huvudrollerna och det kan ju inte bli helt gräsligt dåligt. Och det blev det inte heller.
Känner att jag har lagt av mig lite på skrivfronten, har inte så mycket att rapportera, men det brukar inte vara ett problem. Tycker att jag brukar kunna få ihop en jävla massa onödigt i alla fall.

Ja, ja. Jag har egentligen en jävla hög med saker jag måste göra... Om jag har lust? ...jaaa.... det är klart.
Och vet ni vad? Man kan visst äta mycket mörk choklad på en gång. Nu har jag bevisat det. Man mår därefter. Meneeh.. Det finns fortfarande en bit kvar... bäst att......

Kommentarer


Kommentera inlägget här: