irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Tbaka

Kategori: Trams

Nu har jag varit duktig och jobbat hårt. Vääldigt hårt.
Lilla V har en ny färg. Men om jag ska vara helt ärlig tycker jag inte att hon klär så bra i grått. Men det kanske bara är jag. Hon verkar gilla det. Det gör det än värre för mig, men det är väl bara att stå ut antar jag. Jag får väl ta och titta åt ett annat håll.

Vet ni vad? Det är stjärnklart ute. OJ vad jag gillar stjärnor. Jag kan stå och stirra på dem i två evigheter. Först en evighet för att de är så fina och så en till evighet för att nacken har låst fast sig för att evighet ett varade i en evighet. Så nu är allt väl stjärnklart för er? Eller är det tvärtom? Då vet ni hur jag har det. Grattis.

Fan vad lång tid det tar för mig att komma till min stad och bygga på den.
Nej, jag är inte beroende. Hur kan ni få för er något sådant?

Min Messenger är, typ, fascistisk. Den skickar ut en massa trevliga länkar som man kan klicka på. Vad som händer när man klickar? Om ni vill prova så varsegoda. Jag har låtit bli. Ni kan väl komma med en rapport sedan och tala om hur det gick? Tack på förhand.

Nu kan jag logga in till min älskade stad! Topp! (Så om jag inte återkommer på några veckor vet ni ju varför. Och, nej, jag har inget liv. Men det borde ni redan kunnat lista ut.)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: