irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Sovtajm

Kategori: Trams

Dagen: Morgonen som vilken morgon som helst. Fast med regn. Allt har bara varit. Typ. Kallt framförallt. Väl hemma frös jag och kollade ikapp några Heroesavsnitt som var inspelade. Kan inte låta bli att tycka att serien lite har.. vet inte. Att den var bättre i början. Men det är klart, när den gör ett sådant långt uppehåll kanske man lägger av sig. Men det blir fler och fler "haha, vad larvigt". När jag tittat på det stressade jag först för att laga mat och sedan för att flytta lilla V. Nu är hon flyttad! Skönt att ha det överstökat. Imorgon är det upp och jobba som gäller! Det var ett tag sedan nu. Ska bli skönt. På väg hem fastnade jag en stund. Några timmar. Det är så lätt att stanna och prata. Och prata. Och prata.   Och prata.

Outfit: Syrrans röda favoriter, grå t-shirt och mörkblå handduk på huvudet. Trötta ögon har jag också.

Kändiskoll: Som om jag har tid att ha koll på andra. Jag har ju för bövulen inte koll på mig själv.

Tips: Skala en apelsin. Eller snickra en hylla. Eller såga ner ett träd. Eller sy en aftonklännig. Eller Montera ihop någonting användbart. Jag ska sova.

Kommentarer

  • Linda säger:

    Har du skaffat nytt jobb? Nu får du allt berätta mera!



    Själv ska jag såga ner ett träd. Eller sy en aftonklänning, har inte riktigt bestämt mig ännu. Men bra att du kommer med tips om vad en sjukskriven stackare kan göra om dagarna. TACK!

    2009-10-02 | 18:01:01

Kommentera inlägget här: