irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Som vanligt

Kategori: Trams

Dagen: Upp och springa runt som en skollad bäver och pausa för att höra vad mormor hade att säga mig. Åkte bil, tunnelbana, tåg, bil och var hemma. Tog hand om lilla V och jobbade en snutt. Nu har jag tittat på ett gammalt Chuckavsnitt och orkar inte mer nu. Mormor körde slut på mig. Typiskt henne.
...Jag ska nog åka tillbaka till Stockholm relativt snart. Saknar en större stad i mitt liv. Typ.

Outfit: Vill ni verkligen veta? Jag vill nog inte att ni ska veta.

Kändiskoll: Någonting med Victoria Beckham. Det var ett gäng mycket välklädda (...) brudar på tåget hem. De satt med en sådandär jättehärlig tidning där det står om viktiga saker. Framsidan pryddes av fru Beckhams ansikte och det stod någonting om Posh och chockbesked och läkare och så. Vet tyvärr inte vad det handlade om. Säkert någonting i stil med att en avlägsen släktings hunds tandläkares brorson hade fått ett chockbesked då dennes klasskamrats mammas vännina försökte bleka tänderna utan resultat. Det är väl typ så det brukar gå till?

Tips: Eh, va fan, skräm någon. Men inte litet och larvigt. Gör det ordentligt när ni ändå är igång. För att göra det riktigt bra kan ni ju ta med en motorsåg och snudda lite vid ert offer. Bara för effekten liksom.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: