irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Snart halv åtta.

Kategori: Trams

Dagen: Upp tidigt för att jobba, chefen var så snäll och hjälpte till, så det gick lite fortare. Åkte hem, gjorde mig iordning, cyklade iväg, bussade, käkade, skolade. Hem, äta, nu: plugg. Trött. Jag lovar att jag ska bli piggare. En annan dag. Just nu är jag bara trött. Har absolut ingen koncentrationsförmåga för att göra vad jag ska. Ingen. Det är sant. Men Heroes är slut, så jag "slipper" sitta uppe och titta på avsnitt. Och andra sidan upptäckte jag förra måndagen att Chuck har börjat! Och jag har missat de första avsnitten! Ajajaj. Skönt att det bara går en gång i veckan. Både för sämnens skull och för att annars skulle jag ha missat en jävla massa program. Kan ha gjort det som det är. Illa. Nu har jag i alla fall inspelningstimer på. Varje måndag. Så nu ska jag fan inte missa något. Älskar vår box!

Outfit: Blå mjukisbyxor, svart tröja ("tröja? Jag skulle snarare kalla det skjorta." Mamma, du får kalla det vad fan du vill), en väldigt blå fleecetröja över och svarta strumpor.

Kändiskoll: ?

Tips: Tvätta jeans innan användning. Annars det ena och det andra. Tydligen.

Fan. Piska mig tills jag pluggar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: