irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Slarvig unge

Kategori: Trams

Ojdå, fick lite bastning för att jag varit dålig med bloggandet. Slarvigt av mig. Jag ska härmed sammanfatta gårdagen:

, så då var det klart och jag kan gå vidare.

Dagen: Den började som igår. Sen har jag varit ute i skogen och gjort några fler saker och så har jag spelat, rent ut sagt skiten, ur päronen i bissmark. Jag äger.
Det var fint i skogen. Massor med gula löv. Och så. Tänkte jag skulle ta med mig kameran, men den blev liksom kvar hemma. Men imorgon kanske?

Outfit: Den marinblå. Alltså de mjuka byxorna och den snygga fleecetröjan. Jag är lite ledsen. Mina tofflor har gått sönder. Det är sömmen som sa: Men ååååh!, och tog semester. Jag har haft de tofflorna sedan..... ja ni. Jag var bara barnet när de införskaffades. Ett litet barn.

Kändiskoll: Oh ja.

Tips: Tappa inte modet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: