irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Okaij

Kategori: Trams

Dagen: Upp, beslutade mig för att stanna hemma idag också, vilket kanske inte skulle ha behövts. Åt frukost, pluggade lite och byggde (och bygger) på min stad (hittat ett skojigt onlinespel). Sedan åkte jag över till en sjukling och där blev jag bjuden på mat och blåbärspaj. Om jag skulle sammanfatta vistelsen med ett ord skulle det bli: mums. Jag tackar så ödmjukast. Nu är jag hemma någon storlek större.

Outfit: Svarta byxor, gult linne, svart tröja med dragkedja över och ett par svarta strumpor.

Kändiskoll: Avril Lavigne skiljer sig. Så pass på.

Tips: Sockor. Eller tofflor. Eller varför inte både och? Jag har frusit om fötterna hela dagen.

Nej, gott folk, nu måste jag åka och jobba. Amulette (min stad) får vänta till senare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: