irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Kväll, kväll

Kategori: Trams

Dagen: Cyklade till bussen. Släpade runt mig i skolan och umgicks med en trevlig person. Stannade kvar lite längre för att umgås lite extra. Cyklade hem. Donade lite. Cyklade till jobbet. Jobbade. Lät lilla V springa runt lite. Cyklade hem. Mycket cykla (4 gånger drygt 3 km, matten får ni fixa själva. Det gick så dåligt på senaste provet, så jag kanske inte klarar den avancerade beräkningen), men det var ju så trevligt väder idag, så man måste ju passa på. Men; det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder!

Outfit: Har en hej-jag-har-duschat-och-ska-snart-gå-och-lägga-mig-outfit. Det vill säga mjukisbyxor, sovt-shirt och tofflor.

Kändiskoll: Byter ut det mot någonting annat. Nu får vem som helst gifta sig. Eller, alltså, de med samma kön. Och de med olika. Men inte syskon. Eller småbarn. Det tackar jag för. Tolka själva vad jag tackar för.

Tips: Ha dina vänner nära, men dina fiender jävligt långt bort (jag känner din irritation ända hit din jävel, lägg ner, det är ju ändå skit samma, inte sant?).

Oj. Nu skaffade en mindre katt en plats i mitt knä. En plats som inte riktigt finns egentligen. Rör inte mitt te!
Oj! En till!
Kurr, kurr, lurv, lurv. Och det får bli mina avslutande ord.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: