irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Jaha

Kategori: Trams

Okej. Jag är så förbannat, förbannat, förbannat, förbannat trött. Ville gå och lägga mig redan vid klockan åtta, men dels skulle vi äta (jag och far, jag är inte schizofren) och så strecktittade jag på fyra Heroesavsnitt inte bra. Men älskar att vi har en box man kan spela in på. Skitsamma, dåliga bortförklaringar, jag kunde ha låtit bli. Jag får skylla mig själv. Hur som så gör jag ett försök för att upprätthålla ordningen.

Dagen: Upp tidigt för att jobba, skjutsade mamma till bussen, jobbade, åkte hem, körde in till staden, plockade upp några människor, körde till en gård en bit utanför och tittade på konstiga djur, körde hem dem, körde hem mig, åkte och handlade, och så var klockan åtta. Då åt jag. Sedan vet ni resten.

Outfit: Ullig. Allt jag ser är får. Som jag räknar. Som om jag behöver räkna. Jag kommer inte ens komma till ett.

Kändiskoll: Luddig.

Tips: Var inte uppe och slarva sent när ni ska jobba. Gjorde det igår, gör det igen. Ska jobba morgnarna denna helg. Måste sova.

Får var det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: