irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Halv tio. Typ.

Kategori: Trams

Dagen: Jobbade och det gick förhållandevis snabbt. Trots att jag inte sov mer än sex timmar inatt. Det var ju party. Som natten innan den alltså. Undrar varför jag alltid är så trött. Märkligt är det. När jag kom hem åt och duschade jag, stirrade lite på några cosx och sinx och gick och lade mig på soffan och sov. Jävligt välbehövligt, men inte tillräckligt på långa vägar. Ska sova när jag är klar här. Är i och för sig dumt att säga så. Skulle ju kunna anse att jag inte är klar förens om, typ, sjuttioåtta timmar. Rent hypotetiskt alltså. Min kropp har börjat protestera mot att jag sover så lite. Har resulterat i halsont. Kan ju vara svininfluensan förstås.

Outfit: Bruna, rutiga byxor, marinblå fleece och svarta sockor.

Kändiskoll: Ärligt. Vad fan tror ni?

Tips: Gör franska våfflor (även under namnet parisevåfflor). Fundrerar på att göra några till. De var goda, så de tog slut. Men inte nu. Någon annan dag. Nu ska jag sova. ..snart.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: