irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Gomorrn

Kategori: Trams

Jag mår inte bra. OCH jag gick och lade mig tidigt igår. Somnade innan tio. Jag hade tänkt att dra mig innåt staden, men jag har så fruktansvärt jävla ont i halsen. Kommer att knarka te idag. Är inne på min andra kopp redan. Vaniljte. Drack det hos en kompis för ett tag sedan, tyckte om det och var tvungen att köpa't.
Igår gjorde jag mer från klockan tre till klockan sju än jag gjorde på resten av dagen (oh, jag tycket om det här teet). Jag umgicks med en vän, vi pluggade, jag lagade mat och jobbade. Är det inte helt otroligt att man kan låta en hel dag passera utan att göra ett skit, medan man skulle kunna, typ, bygga en hylla, sy en jacka, skura golv och hugga ved. Ganska skönt i och för sig. Jävligt skönt till och med.
När jag skulle sova igår slog det mig (aj) att jag inte har tittat på TV, typ, alls på senare tid. Jag har följt Heroes, men det har också varit det ända. Och så Hollywoodfruar såklart. Såklart. Jag ska titta på mitt inspelade Chuckavsnitt från i måndags idag. Yey! Medan jag konsekvent drar in te med sugrör ur en stor gryta med te. Såklart.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: