irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Godnatt

Kategori: Trams

Dagen: Jag har jobbat och sedan har jag sprungit runt i staden och shoppat! Inte illa kan jag lova er. Sedan följde stadspolaren och min personliga shopparbuddy med mig hem (en och samma person). Och jag ska tala om att jag inte har varit vaken såhär länge på.... väldigt länge. Känns som om klockan är närmare 05 än 24.

Outfit: Ull. Ska räkna sådana nu.

Kändiskoll: Fåren är väl i princip kändisar här. De har hållt sig på mattan. Jag ska se om de är på min matta så att jag kan räkna dem.

Tips: Räkna får.


Jag vet att jag är tråkig och en dålig bloggersa. Jag kanske får kompensera med en bild. För att liva upp stämmningen lite. Alltså jag är så jävla trött så att jag inte har någon som helst aning om vad jag gör.
Imorgon ska jag, polaren, lilla V och mor iväg och springa i gångar. Mest jag och lilla V. Om springandet alltså. De andra ska med lika mycket som vi. Blablabla. Godnatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: