irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

För mycket sent

Kategori: Trams

Dagen: Min första morgon utan att gå upp med alarm på tre veckor! Vaknade vid åtta i alla fall, gjorde frukost till mig, slog mig ned med den framför tv:n och satte mig igenom två Heroesavsnitt. Bra start. Flängde runt i sammhället ett bra jävla tag för att vi skulle göra en massa saker. Jag körde mamma gjorde. Vad hon gjorde? Inte fan vet jag, men hon gjorde det i vilket fall förbannat långsamt bara för att jävlas.  Jag satt i bilen och frös. På eftermiddagen bestämde jag mig för att baka. Franska våfflor. Det är gott. Om man gör dem klart vill säga... jag var tvungen att åka och jobba, och smeten blev då kylskåpsförvarad. Men det blir nog bra när det är klart år 2048.

Outfit: Ljusa ljeans, blå tröja med tryck och färg på (det är det nya) och vinröda strumpor.

Kändiskoll: Haha, you wish.

Tips: Filt, något varmt att dricka, film. Och varma sockor.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: