irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Gäääääääsp

Kategori: Trams

Dagen: Typ gjort saker. Jobbat och jätteintressanta saker. Som att rita olika djur. Som jag korsade med pudel. Kanske ska fotografera och lägga upp.. hm. Mamma tyckte i alla fall att de var fina. Så de så. Om ni vill kan vi ha en gäsp-tävling. Jag ligger bra till kan jag lova.

Outfit: Nja, egentligen inte.

Kändiskoll: Orkar bara inte. Är så där trött när man bara fastnar i allt man gör. Min fysiska klocka är typ tre. Ja, vilket tre spelar väl för stunden ingen roll, jag är ju alltid trött. Men det var på natten/morgonen jag hade i åtanke.

Tips: Är för trött för att framkalla något sådant från min hjärna. Just nu är det bara på tok för mycket att begära. Jag får återkomma imorgon med spännande.. ja.


När man är såhär jävla trött bara fastnar man och orkar inte gå och lägga sig. Det är väl spännande? Vad har det för mening? Rent liksom, biologiskt. Vad är det som har fått oss människor att utveckla den egenskapen? Blablabla, ord jag inte kommer på, saker jag tänkte skriva (tror jag???), klaga lite för att jag är så trött och det kommer sluta klämmkäckt på något sätt där poängen kommer vara att jag ska sova nu. Varför slösa bort er tid, som -hur värdelös den än är- är fruktansvärt mycket mer dyrbar än min. Bara att göra det. Ska bara vänta lite till. Håller på med en grej i staden. Det ska bli klart så att jag kan börja på nästa som får byggas över natten. Snart klart. 12 min.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: