irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Det

Kategori: Trams

Dagen: Morgonen hoppar vi över. Inte för att den såg ut som alltid, utan för att jag kan sammanfatta den på ett mycket enkelt sätt: sen och svett. Trevligt. Slutade vid halv tio men stannade kvar i staden för att umgås och vara lite trevlig. Det är inte så lätt när man är lantis. Ska jag berätta en sak? Klart ja ska. Molnen har flyttat. Ner. Fuktigt blir det. Hela staden var dimmig. Man såg inte tornet på domkyrkan. Igår nätr jag åkte hem från jobbet var det också dimmigt. Men stjärnklart. Förklara det den som kan. Och så körde jag förbi två stora flockar med hjortar. Det behöver ni inte förklara.
Sedan har jag jobbat och pratat om framtida jobb. Det ska bli intresant kan jag lova.
Nu har jag eldat och väntar på varmvatten. Landet.

Outfit: Svarta underställsbyxor, svart tröja och svarta strumpor. Black is the new... black....

Kändiskoll: Vad är det med pappor? Lindsey Lohan får se upp så hon inte blir kidnappad av sin. Akta dig Lindsan. Kanske skulle man bli lite rädd för sin pappa? Men kom igen, var skulle han göra av mig om han kidnappade mig? I källaren? Den är inte direkt in- eller i det här fallet utbrottssäker.

Tips: Sov mer. Skaffa en speciell tid då du alltid går och lägger dig. Och om du inte kan sova, bara ligg där så att kroppen vänjer sig. Jag vet egentligen inte, men något säger mig att det kan hjälpa. Och om du inte somnar på några veckor, plugga. Bästa tipset. Och ha en tid då dur går upp. Och gör någonting på dagarna. Fysiskt. Åk skidor. Eller fäll ett träd. Eller simma ett varv i valfri sjö. Och ha inte rör som knäpper. Om det funkar? Fråga inte mig. Jag somnar bara jag tänker tanken att jag kanske ska blunda en liten stund.

Nu ska jag trilla in i duschen så att jag kan trilla i säng så att jag kan trilla ur den i morgonbitti.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: