irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

En liten bit efter nio

Kategori: Trams

Dagen: Jobbade. Segt som sjutton var det i morse. Men jag kom i alla fall hem så småningom. Och det kan man ju se som tur. Kanske. Jag var trött och satte mig för att äta en bit och lägga ett 500-bitars pussel. Gjorde så och såg naturligtvis även till min stad lite då och då. Pappa tyckte jag skulle följa med honom ut i skogen och köra ved efter 30-talets levnadssätt. Tyckte att jag kunde vara lite sammarbetsvillig för en gångs skull och hasade efter honom. När jag kom hem var jag fruktansvärt trött. Allt som vanligt med andra ord. Nu slår jag runt på YouTube och kollar musik. Och tittar på min stad.

Outfit: Underställsbyxor, marinblå fleece och grå tofflor (hetast, hetare, het).

Kändiskoll: Madonna ska tydligen spela för hög musik. Enligt hennes grannar alltså. Jag måste säga att jag inte riktigt förstår. Kan någon förklara vad ordet "grannar" betyder? För jag har då ingen aning. Ska det vara granar? För i så fall är jag helt med. Det går nog över om hon går ut och kramar dem.

Tips: Förslappade jävla ungdomar; gör något med era patetiska liv.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: