irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Åtta.

Kategori: Trams

Dagen: Jag har jobbat och så har jag kört lite bil och så har jag latat mig och så har jag byggt på min stad och så har jag ätit och så har jag tittat på TV och så har jag fått en fin frisyr och så har jag kletat in avokado i syrrans hår och så har jag smörjt in mitt ansikte med honung och så har jag gjort säkert någonting mera.

Outfit: Blå, blå, grå. Byxor, tröja, tofflor.

Kändiskoll: Blev skitsur när fotbollsspelaren Anders Svensson hade varit med på en intervju där det spekulerades  i om Pia Sundhage skulle kunna efterträda Lars Lagerbäck som förbundskapten. Svensson tyckte absolut inte att det var en bra idé, han menade att herr- och damfotboll är som två olika sporter. När programledaren frågar vad skillnaden är svarar Svensson: "Det är en ofantlig skillnad mellan herr- och damfotboll, det går inte ens att jämföra. Så är det bara". Programledaren pressar ännu lite till vilket gjorde Svensson riktigt upprörd. Kommer inte ihåg exakt vad han sa, men det var någonting i stil med att: Det ska inte jag behöva berätta för er, det ser ni ju själv, titta på dam- och herrfotboll, det är som två helt olika sporter. Han hade ingen bättre svar på vad skillnaden var.

Tips: Om ni har dumma åsikter, ha argument för dem. Annars blir ni bara löjliga. Och bli framförallt inte upprörd på den som frågar efter argumenten om ni saknar dem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: