irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Älva.

Kategori: Trams

Dagen: Upp och jobbade min första dag! Har jobbat där lite förut, så det mesta satt i. Var länge sedan nu bara. När jag var klar där (allt tog naturligtvis mycket längre tid, dels eftersom det var första dagen och dels för att det är lite svårt att prata och jobba samtidigt) var jag hemma några timmar för att åka tillbaks igen på kvällen med lite prylar.  Lilla V har skött sig fint, chefen gav henne beröm för att hon var så lugn. Toppen!
Där hittade jag även ett trevligt sällskap som var evigheter sedan man såg röken av och som jag bestämde mig för att ta med mig hem. Vi har ätit och pratat oss igenom kvällen. Kan ju inte bli annat än trevligt med trevligt sällskap. Det tackar jag för. Nyduschad och trött ser jag fram emot att gå och lägga mig.

Outfit: Typ grå t-shirt, trosor och handuk. Så som jag ser ut när jag har duschat och snart ska sova alltså.

Kändiskoll: Kan det inte vänta till imorgon?  Lovar att komma upp med någonting då.

Tips: Var edra mödrar till lags. Nu är hon tjurig. Adjö.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: