irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Vitast

Kategori: Trams

Dagen: Drömde konstiga saker. Hade ställt klockan på 09:någonting och skulle vara inne i staden vid tolvv (på riktigt alltså). Drömde först att (oj vad detta kommer att bli fruktansvärt intressant känner jag nu...)j ag vaknade, tittade på klockan och den var strax efter tolv, att jag tänkte något i stil med "Den har inte ringt, men den är ju bara en bit efter tolv så än så länge är det väl lugnt?" och att jag därefter somnade om. Efter det vaknade jag igen (fortfarande dröm, och lika spännande), tänkte att jag inte alls hade vaknat utan att DET bara var en dröm (förvirrande? JA), tittade på klockan och upptäckte att den var 12:5..., vad det nu var, och slog fast att det första inte hade varit en dröm. Och även att det inte alls var lugnt. Bussen hade gått för länge sedan och jag hade antingen missat att det ringt eller glömt att ställa tiden. Stressande. Så jag vaknade. Kanske borde skaffa en ny punkt som skulle heta Drömmar? Tänk vilka spännande saker jag kan berätta! (...)
Över till min faktiska dag; jag har fikat med en gammal vän, stressat hemma, jobbat.

Outfit: Lätt.

Kändiskoll: Vag.

Tips: Gör inte korkade saker.


Det är halt ute. Mamma skulle hämta mig när jag hade jobbat färdigt (hon ville inte att jag skulle cykla i halkan), men hon var så långsam (konstigt, det vet jag ingen annan i släkten som är...), så jag började gå. Höll på att bryta ryggen ungefär 63478 gånger. Imorgon ska jag köra spark ut till bussen. Det är redig vinter på landet det! Vi har decimeter snö. Mer än en, mindre än två. Jag skulle ta kort på vår mysigt snöiga uppfart var tanken, men det var så jävla kallt. Så det struntade jag i. Ni får nöja er med att bloggens bakgrund är vit.
Nu är jag så trött att jag är meningslösare än någonsinn och dessutom inte kan sluta skriva. Verkligen ingen bra kombination om tanken är att folk ska uppskatta den här skriften. I och för sig misslyckades det väl för läääänge sedan.
Hur som helst; bäst att bara sluta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: