irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Två minuter i julafton!

Kategori: Trams

Dagen: Upp och körde in med systern till staden där vi spenderade några timmar och köpte de sista julklapparna. Vi hämtade upp mormor vid stationen vid ett och det var.. några bilar till. Körde hem och åt en bit och stack iväg för att jobba. Kom hem och slog in alla saker i fina papper och snörade och lockade och så. Fint värre! Sedan åt vi kvällsmat och därefter har jag städat och städat medan de övriga har klätt granen. Den är så gran! Grann menar jag förstås. Nu är det dags att gå och lägga sig och mentalt förbereda sig för en stressig morgondag med en del sura miner. Som vanligt. Men det blir nog trevligt.

Outfit: Långkalsonger, en röd munktröja och bruna sockor. Allt för att vara så het och modern som möjligt.

Kändiskoll: Snälla, inte nu. Det är bara några minuter kvar till julafton, kan man inte då bara låta det vara och ha det trevligt med varandra? Jag svarar ja på det. Vad ni svarar skiter jag i, det här är min blogg, mina regler. Ni har ingenting att säga till om. HA!

Tips: Försök nu ta det lugnt imorgon, och ha det så trevligt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: