irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Tö, snö, tö, snö

Kategori: Trams

Nej. Jag har absolut ingenting viktigt att dela med mig av. Har bara tråkigt. För alla är så tråkiga. Nu ska jag gå och se om jag kan göra något som är mindre tråkigt. Eller bara göra något. Kanske till och med någonting tråkigt. Funderar på att fylla någon dag med att dra mig in till staden och göra som de jättemånga andra; strosa runt på mellandagsrean, slåss lite med folk, bråka om varor, stressa, hinna, köpa, konsumera, konsumera, konsumera. Funderar på att köpa mig en bärbar sådan här. Jag behöver ju faktiskt en. Eller, behöver och behöver, tror de gamla grekerna klarade sig utan, men det skulle vara praktiskt med tanke på samhället jag idag lever i och min livs... Ok. Jag ska sluta innan jag somnar på tangenterna. Då skulle ni begripa än mindre än vad ni redan gör.

Nu ska jag... äh, inget av intresse.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: