irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Sovdags

Kategori: Trams

Tänkte jag skulle sätta mig här igår, men mamma var tvungen att betala en grej när det var dags, och hon var inte på toppenhumör, så det fick vara. Det var ju synd eftersom det var en fullspäckad dag. Typ. Jag jobbade och pluggande, men mer spännande än så kan det ju knappt bli. Över till idag.

Dagen: Upp och jobbade, ungdomarna fick springa runt, runt och vi bestämde oss för att få lite underhållning, så vi experimenterade lite med dem. And underhållning it was! Sedan åkte jag hem för att göra mig iordning och drog sedan in till staden och pluggeriet. Lunchade med polarna, hade ett möte som jag inte glömde bort (kan bero på att hon påminde mig, men jag hade såklart kommit ihåg det. Såklart), hade en lektion, lät bli att vaccinera mig mot baconfebern och drog sedan runt på staden. Därefter åkte jag hem, åt och pluggade.

Outfit: Jeans, grå stickad tröja och grå strumpor.

Kändiskoll: Nu känner sig Shakira redo för att bilda familj. Nu kan jag andas ut. Det har jag länge väntat på. Jag har länge tyckt att hon borde komma med detta uttalandet. Nu känner jag mig lugn och trygg. Ni anar ingen ironi, va?

Tips: Var bara trevlig. Det är vägen till mycket.


Trött. Det är allt jag har att säga. Nu är det helt klart sovdags.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: