irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Sov, bara sov

Kategori: Trams

Dagen: Försov mig för första gången på... väldigt länge. Kan inte minnas när det hände senast. Kom iväg i alla fall och jobbade långsamt. Blablabla, inte för att jag inte haft en jättespännande dag eller så, jag bara.. eh..
Kvällsmat med alla. Det vill säga päron, syskon och deras respektive. Jag har även gjort knäck.

Outfit: Slappa trendiga militärgröna byxor, grå v-ringad stickad tröja och grå sockor.

Kändiskoll: Kanske ingen kändis, men en sexåring bestämde sig för att (efter ett samtal med sin far om situationen för barn i Afrika) skänka de 5 000 kronor som hans föräldrar sparat åt honom och den lilla motorcykel de var tänkta för. Ja, alltså, pengarna var tänkta för. Inte päronen. De var inte tänkta för någon motorcykel. Päron dessutom. Nu får jag konstiga bilder i huvudet.

Tips: Skänk en slant till musikhjälpen, det ska jag göra.


Jag ska jobba imorgonbitti med, så bäst att slagga så att jag inte råkar sova nästan en timme för mycket.
Jag är trött. Både för att jag vill sova och för att jag är trött. På saker. Dags att bli pigg. Och pigg på saker.
Nej, nu jävlar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: