irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Snart tio

Kategori: Trams

Jättejättejätte träligt Internet idag. Det har nog frusit sönder. Näst intill omöjligt att ta sig någonstans. Men måste ju skriva och sköta mig. Så försöker väl.

Dagen: Kanske att jag uppehöll mig vid onödigheter och kom hemifrån en aning för sent... kanske. Kanske så att jag typ inte skulle hunnit med bussen, men det fick jag liksom aldrig riktigt reda på. För när jag stod där och byggde vita små moln av andning i den kalla luften stannade en bil till. Vem som körde undrar ni nu naturligtvis med spänning. Jo, det ska jag tala om för er! Det var ingen mindre än magistern själv! Och iväg kom vi efter att ha bråkat med hans bråkiga bildörr en bra stund. Vi kom in till lektionen och jag var mer trög än jag har varit på länge. Och inte nog med det, jag har verkligen tappat mitt huvud. Jag hittade det igen, men tror delar av hjärnan hade råkat halka ut. Först missade jag ett möte som jag har tänkt på flera dagar (till mitt försvar skrev jag prov, och satt över tiden, så det var liksom lite annat att tänka på). Efter det sprang jag förvirrat upp till kontoren och hade ett annat möte som jag skulle ha nästa vecka. Det tar inte stopp där heller, när jag jobbade nu på kvällen undrade chefen om jag kunde jobba några dagar nästa vecka och jag blandade totalt ihop dagarna och i vilken vecka de låg. Jösses.

Outfit: Kör repris på gårdagens. Med handduk på huvudet och allt. Helt klart sovdags.

Kändiskoll: Utan min näst bästa vän Internätet har jag ingen koll alls. Jag är verkligen ledsen. Jag får hitta på ett annat sätt att taga in denna viktiga information. Har inte haft så stor tillgång till radio idag heller. Mina hörlurar är av på åtta ställen, och igår dog den högra. Den blev sur när den insåg att jag skulle gå hela vägen hem från bussen i kylan. Och inte fan kunde jag traska på som en normal människa heller. Stanna och ta kort. Vad är det för trams?

Tips: CHUCK! Alltså på riktigt! Eftersom jag inte har varit riktigt närvarande på den senaste tiden har jag idag tittat på alla avsnitt jag missat och det är ingen lögn att jag jag skrattar högt! Jag älskar den serien! Jag älskar hur de får ihop det och att den, förvånansvärt nog, inte blir tjatig! Alltså: klockan 20:00 på kanal 6 är det som gäller. Kan vara lite svårt att hoppa in nu, men ni får antingen ladda ner avsnitten på valfritt lagom olagligt vis, eller skylla er själva för att ni har missat dem.

Ska se om jag kan få upp det här inlägget nu.. snällsnälla Internet...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: