irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Snart elva

Kategori: Trams

Nu är jag hemma efter en trevlig kväll på andra sidan samhället. Jag trodde inte att jag någonsin skulle kunna bli hungrig igen. Men det gick, och gott käk blev jag bjuden på. Och till det Love Actually. Fint värre. Nu är det sannerligen snart jul.
Nu ska jag gå och lägga mig. Är så jävla trött. Inte så konstigt, igår gick jag upp halv sju på morgonen och har sedan dess sovit ca fyra timmar. Förstår ni mig? Inte fan var det någon helt underbart fantastisk sömn heller. Helt slut. Helt slut.
Välbehövlig vila och så är jag på gång imorgon igen. På gång, alltid på gång.
Fan vad jag upprepar mig. Det är nog för att jag är för trött för att skriva något verkligen effektfullt (okej, hur otrött jag än skulle råka vara skulle jag knappast kunna skapa något effektfullt) men tyckte väl att upprepningarna på något sätt ändå.. förmedlade.
Nu är det enda jag ska förmedla mig själv, och det in i mina drömmar mellan mina lakan. Kanske ta hand om mina tänder först. Hygien är typ en fräsch grej som jag har förstått det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: