irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Snabbvisit

Kategori: Trams

Dagen: Upp när jag vaknade (!), åt en utdragen frukost och sällskapades av min mor. Sedan plugga. Inget som går att lämna in. Kan hända att det var lite onädigt överambitiöst arbete. Har jobbat och snackat en del med lilla V. Hon var söt. Pigg. Men det är ju ingen nackdel. Nu är jag hemma för att hämta saker som jag behöver ha över natten och till imorgon. Ska iväg så snart som möjligt igen.

Outfit: Grå byxor, röd luvtröja och grå strumpor.

Kändiksoll: Tiger Wood har ju varit i ropet ett tag nu, med alla älskarinnor han har haft och hans svenska fru som jagar honom med golfklubbor och jag vet inte vad, vad spännande det är.

Tips: Njut av livet. Om det är svårt, ignorera det svåra och njut ändå.


Bäst att packa och fixa lite. Sedan gäller det att glatt rulla ur sängen vid klockan fem imorgon. Can't wait. Och så iväg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: