irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Mhm.. .

Kategori: Trams

Dagen: Upp vid fem, jobba, jobba, skola, skola, hem, jobba. Jag är trött. Väldigt trött.

Outfit: Tss, like you really care.

Kändiskoll: Tss, like I really care.

Tips: Glöm inte att ta med er nödvändiga saker när ni ska övernatta någon annanstans. Det blir så jobbigt att vara tvungen att åka hem och hemta dem innan bussen går.


Nu ska jag dra igen. Chefen har förvisso kommit hem, men eftersom jag jobbar imorgonbitti sa hon att jag fick sova i lägenheten i natt med om jag ville. Det kör jag på. Ska kasa ner i soffan, äta popcorn, dricka någonting till och njuta av att hundarna inte är med, och jag kan slappna av helt och bara ta hänsyn till mig själv. Skönt att vara helt själv. Även lite tråkigt att inte ha mänskilgt sällskap. Men jag slipper schasa iväg någon för att jag vill sova, och slipper vara trevlig. Och det är ju tur det, för för att lyckas vara trevlig måste jag anstränga mig mitt yttersta. Och det kan ha en tendens att gå... sådär.

Iväg bär det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: