irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Kallt

Kategori: Trams

Är trött och har ingen motivation. Förvisso har jag ingenting att ha motivation till. Det spelar ingen roll, jag har ändå ingen. Nu ska jag göra någonting där jag slipper tänka. Förvisso tänker jag aldrig någonting, men det spelar ingen roll, jag ska låta bli att tänka i alla fall.

Så kanske jag återkommer. Har förvisso ingenting att återkomma till, men jag kanske skiter i det.

Annars undrar jag hur många som ser ut över en frusen sjö och en färgad himmel med frostiga träd i förgrunden när de jobbar? Inte så många kan jag tänka mig. Ångrar fortfarande att jag inte tog med mig kameran när jag jobbade imorse.

Sluta tänka var det. Hur slutar man tänka när man aldrig ens har börjat?
Bäst att bara... .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: